Sziasztok srácok

Ejj ma olyan csávóval szemeztem...:D:D:D:D

 

Ezt azért el kellett mondanom.

 

Megy a suli gépelemek, mozgástan s még szigó is.. igazi faszság...

Döntöttem a Diploma vagy diplomák után külföldre költözöm! A pasim is szeretne jönni és támogat de ... annyira mégsem akar tenni az ügy érdekében(nem tanul nyelvet).

 

Kicsit félek ettől a helyzettől szeretnék világot látni ... ő már jópárszor megtette de én ... én még nagyon ülföldön sem voltam...

 

Lehet hogy nagyravágyás amit akarok nem tudom...

A jövőben úgy is kiderül.

 

Szia neked:)

Majd még duma

A bejegyzés trackback címe:

https://gays.blog.hu/api/trackback/id/tr942338199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása