Egytemista srác vagyok tök átlagos. Nem nézek ki rosszul szóval minden okés minden téren... igen azon a téren is :D.

Van egy pasim imádom. Igaz voltak vele problémák , de szerencsére megoldódtak.

Nem vagyok echte budapesti ,de ott is tanulok. Szeretem a színházat ,imádom a hasamat, hiszek Istenben(hiszen valamiben csak kell), és már elfogadtam hogy meleg vagyok.

Joggal vetődik fel a kérdés benned, hogy ha nem "pesti" akkor honnan gyütt"":D

Vidékrőőől:d és meg kell mondjam nem bánom hogy vidéki srác vagyok. Sokszor elgondolkodom azokon a fővárosban élő melegeken akik -komolyan- hisznek abban ,hogy 20 évesen csak a szex számít 30 ra meg remélem meghalok:)

Viccesnek hangzik ,de egyáltalán nem az.

Ja igen és a szüleimnek még nem mertem előbújni asszem szívinfaktust kapna mindkét ősöm:).

A bejegyzés trackback címe:

https://gays.blog.hu/api/trackback/id/tr531868942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása