Sziasztok

 

Tudom, régen írtam már ...hát ideje használható dolgot írnom újra...

Nos, mint tudjátok van egy barátom... igen... nem keretelek sikerült az elmúlt néhány hónapban 3 asoznom vele egy párszor... és az a fura, hogy nekem ez nem annyira nagy cucc.. ellenben neki nagyon tetszik a dolog..

 

Együtt aludtam a fiúval akivel 3 oztam.. hát nem tudom a pasim oda van érte .. én is oda vagyok jófej meg minden... de van bennem egy kis szerelemféltés vagy mi..

 

Szóval igen.. érdekes...  UPDATE: kezdődik a suli szóval aki SZIE & ÓE felé jár annak minden jót kívánok így is...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gays.blog.hu/api/trackback/id/tr992259242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:D na ez én vagyok :D 2010.08.30. 17:27:11

ja, és 21 lettem:) öregszem nagyon...
süti beállítások módosítása